Ψάρεμα - Σκάφος

Translate into



Επισκευθείτε μας
και στο facebook


ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΑΓΓΕΛΙΕΣ

Εκδρομές και ταξίδια με φουσκωτό για μπάνιο και ψάρεμα. Rent a RIB



Προβλεψη καιρού

Windguru


Πρόγνωση ύψους κύματος ελληνικών θαλασσών






Διαφορές του νέου Γενικού Κανονισμού Λιμένα





wwf

hamogelo





dealsshop



Ψηφοφορία

Τι μέγεθος σκάφους έχετε?

Δείτε τα αποτελέσματα
Εμφάνιση αποτελεσμάτων παρακαλούμε περιμένετε...




Ψηφοφορία

Ποια γνώμη έχετε για την ποιότητα του psarema-skafos.gr

Δείτε τα αποτελέσματα
Εμφάνιση αποτελεσμάτων παρακαλούμε περιμένετε...




Ψηφοφορία

Ποιος απο τους παρακάτω τομείς σας ενδιαφέρει περισσότερο;

Δείτε τα αποτελέσματα
Εμφάνιση αποτελεσμάτων παρακαλούμε περιμένετε...




Παλαιότερες ψηφοφορίες - Aρχείο

Newsletters
Πληκτρολογίστε το ον/μο σας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (email) και πατήστε


Κείμενο: Νίκος Λυμπερόπουλος

Εικόνες : Tohatsu Motor Co

 

Η TOHATSU είναι μια από τις 4 μεγαλύτερες κατασκευάστριες εξωλέμβιων κινητήρων στην Ιαπωνία, ενώ τα μοντέλα της χεδιάστηκαν αρχικά για τους Ιάπωνες ψαράδες και δοκιμάστηκαν στις πιο αντίξοες θαλάσσιες συνθήκες.
Το 1956 η TOHATSU παρουσίασε στην τον πρώτο της εξωλέμβιο κινητήρα, συνδυάζοντας την προηγμένη τεχνολογία και την πολυετή πείρα του, το εργοστάσιο εξελίσσει τα προϊόντα του διαρκώς ώστε να καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος χρήσεων:, όπως το επαγγελματικό ψάρεμα, οι θαλάσσιες μεταφορές, αλλά και η ερασιτεχνική χρήση.




TOHATSU MFS 25-30
TOHATSU MFS 25-30 2
TOHATSU MFS 25-30
TOHATSU MFS 25-30
TOHATSU MFS 25-30
TOHATSU MFS 25-30

TOHATSU MFS 25-30

Η κατασκευάστρια εταιρεία κατέχει το απόλυτο ρεκορ αντοχής και αξιοπιστίας  «μιρότερής μηχανής», διότι  η 2,5hp κατέχει από 1994 το ρεκόρ της «μικρότερης μηχανής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ στον διάπλου του Ατλαντικού Ωκεανού».
Να προσθέσουμε ακόμη ότι το εργοστάσιο κατασκευάζει όλη τη γκάμα των εξωλέμβιων NISSAN οι οποίες δεν διατίθενται στην Ευρωπαϊκή αγορά, καθώς και κάποια μοντέλα των Αμερικάνικων MERCURY/MARINER.

 

ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΕΣ
Η TOHATSU παρουσίασε το 1998 τον πρώτο της 4-χρονο κινητήρα των 5ΗΡ, στα πλαίσια των σύγχρονων απαιτήσεων για την παραγωγή κινητήρων φιλικών προς το περιβάλλον.
Οι κινητήρες αυτοί έχουν σχεδιαστεί στα πρότυπα των αντίστοιχων 2-χρονων προσφέροντας στον χρήστη τα πλεονεκτήματα που παρέχουν οι 4-χρονοι κινητήρες όπως εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση θορύβου και ρύπων εφ΄ όσον δεν αναμιγνύεται το καύσιμο με λάδι.
Η οικονομία κατανάλωσης είναι αξιοσημείωτη, διότι η μηχανή  μπορεί να λειτουργήσει 6 ώρες στη μέγιστη ταχύτητά της καταναλώνοντας μόνο 12 λίτρα, οπότε ανάλογη είναι η κατανάλωση και στους μεγαλύτερους κινητήρες.

 

Ο TOHATSU MFS 30 είναι τετράχρονος τρικύλινδρος κινητήρας ισχύος 22..1 kw με κυβισμό  526cc, η διάμετρος επί Διαδρομή είναι 61x 60 mm, η σχέση μετάδοσης 1,92  και το μέγιστο εύρος στροφών/λεπτό  5,250 - 6,250 σ.α.λ.
H έγχυση καυσίμου γίνεται ηλεκτρονικά, ο κινητήρας διαθέτει 16 bit ECU, ενώ τα καυσαέρια είναι πάρα πολύ χαμηλά σύμφωνα με τις προδιαγραφές EPA και CARB.

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά,  η εκκίνηση είναι Digital CD, ηλεκτρική ή χειροκίνητη, ενώ η παροχή Ρεύματος 12V,180W,15A, μεγέθη ικανότατα να γεμίσουν την ανάλογη μπαταρία.
Το μοντέλο κυκλοφορεί σε εκδόσεις με χειριστήριο ή Λαγουδέρα που διαθέτουν πρόσω, κράτει και ανάποδα, μπορούμε να του φορέσουμε προπέλα  8'' ή 14'', το βάρος του ανέρχεται σε 71.5 kg και διαθέτει trim & tilt.
Καίει αμόλυβδη βενζίνη 87 οκτανίων και  διατίθεται με ξεχωριστό δοχείο καυσίμου 25 Lit,

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TOHATSU MFS 30
Μοντέλο/ιπποδύναμη:          TOHATSU MFS 30 HP
Αρ. Κυλίνδρων:                                      3
Ισχύς:                                      30 hp (22..1 kw)
Kυβισμός:                               526cc: (32.09 cu.in)
Διάμετρος x Διαδρομή:           61x 60 mm (2.4 x 2.36 in)
Εκκίνηση:                             Ηλεκτρική ή Χειροκίνητη
Παροχή Ρεύματος:                          12V,180W,15A
Σχέση μετάδοσης:                               1.92:1
Επιλογή προπέλας :                            8''-14''
Ύψος άξονα:                                      15'', 20''
Εύρος στροφών/λεπτό:               5,250-6,250
Καύσιμο:                           Αμόλυβδη βενζίνη (87 οκτανίων)
Λιπαντικό:                                  SAE 10W-30/40 (SF,SG,SH,SJ)
Δοχείο καυσίμου:                   25 Lit Ξεχωριστό Δοχείο
Βάρος:                                                    71.5 kg

 







Powered by Blog - Widget